مـــــــــــادر ... مـــــــــــــــــــادر ... مـــــــــــــــــــــــا در ...

مـــــــــــادر ... مـــــــــــــــــــادر ... مـــــــــــــــــــــــا در ...سپاســـگذار خـــدایمان هستــم که تو الآن کـــنارم هستی و دستانِ گرمـــت مــوهایم را شانــه مــــیزند ...خدا را سپـــاس که هنوز دستــپخت تو را میــخورم که با عشـــق ِ مادریت برایم می آوری ....خدا را سپـــاس که هنگام بیماری دلم خوش است که تو هستـــی که نــــازم را بخــری ...خدا را سپـــاس که آرزویت عاقبـــت بخــــیری من است ...خدا را سپـــاس که تو هســـتی و من دنــــــیا را دارم ....نام اول اسمت از میم آمده ... از مـــــــهربـــــانی ....کاش مـــــــیدانستی چقــــــــــــدر دوستـــت دارم ...کاش تــــوانش را داشتم کـــــــاری برایت بکــــنم بسیار بزرگ ، که دور از خیــــــــال همه باشد...که در شـــــآن تو باشد ... لیاقتـــت باشـــــد ....اما من ...مادرم ، زنده باش و همـــــشه در کنــــــــارم ...تا قــوّتِ جـــــــانم را از چشــــمان مهـــــربانـــــت بگـــــیــــرم ....و بگـــــویـــــم که تا پــــای جانــــم دوســـتــــت دارم ...ای آرامشــــبخش زنـــدگــیـم
مادرم دوستت دارم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:,

] [ 14:9 ] [ MONA** ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه